poniedziałek, 6 listopada 2017

Lisie koszyczki

Sznurkowe lisie koszyczki :)
Na jesień i nie tylko ;)











Niedawno też doszedł do mnie prezent od Agi z Moje Nowe Ja
Śliczne serduszka i cudowne przydasie <3



Dziękuje :*

piątek, 3 listopada 2017

"Latarnik" Lackberg Camilla

Tym razem można powiedzieć, że książkę zmęczyłam. Nie była może nudna ale jakoś strasznie mi się dłużyła i ciężko czytała.  Rozkręciła się pod koniec.
Postanowiłam czytać teraz po kolei wszystkie części więc może to dla tego, że lekko wybiłam się z rytmu bo przeskoczyłam "Syrenkę", która była przed "Latarnikiem" , a która to przeczytałam rok temu jako moje pierwsze spotkanie z autorką.

W każdym razie ostatecznie dobrnęłam do końca, nie zniechęciłam się na pewno co do serii :)
Jak wspomniałam już, ostatnie rozdziały nabrały tempa i wyrazistości, a zakończenie może nie całkowicie ale jednak mnie zaskoczyło. Kolejny raz autorka porusza kwestie socjalne, rodzinne  i działania ludzkiej psychiki - bardzo to u niej lubię.




"Jasna, letnia noc. Młoda kobieta wskakuje do samochodu. Chwyta kierownicę w zakrwawione dłonie. Wraz z synkiem znajdującym się na tylnym siedzeniu ucieka do jedynego znanego jej bezpiecznego miejsca - na wyspę Graskär nieopodal Fjällbacki.

Kilka dni później w swoim mieszkaniu zostaje zamordowany Mats Sverin, człowiek rzetelny i powszechnie lubiany, który po latach nieobecności powrócił do Fjällbacki, by zostać szefem gminnego wydziału finansów. Inspektor Patrik Hedström i policja w Tanumshede prześwietlają jego przeszłość i na jaw wychodzą rozmaite tajemnice. Okazuje się, że mężczyzna przed śmiercią odwiedził Graskär, czyli Wyspę Duchów, jak ją nazywają okoliczni mieszkańcy..."



do wyzwania 496 srt

wtorek, 24 października 2017

Mitenki khaki

Jesień już na pełnym etacie więc warto zapatrzeć się w grzejące dłonie mitenki :)
O to wersja khaki i trochę odmienna od tych wykonywanych prze zemnie dotychczas :)







sobota, 14 października 2017

Breloczki

Te dwie łobuzersko urocze gwiazdki już nie długo pofruną na Maltę 😉 mam nadzieje że będą spełniać życzenia swoich nowych właścicielek 😊



Za to ta emotikonka zostala zrobiona na zachciwajkę mojlego M. I bedzie Mu towarzyszyć przy plecaku 😁




wtorek, 10 października 2017

Ponczo na zime na jesień na chłód ;)

Miała byc dzisiaj zaległa recenzja książki...albo zaległa opinia o NEUTROGENIE...albo kolejne świąteczne karteczki...
Ale udało mi się w weekend dokończyć ponczo zaczęte rok temu, a dziś mimo niesprzyjającej aury porobić zdjęcia :)

Dla tego dzisiaj na ten deszczowy, zimny dzień, coś na ogrzanie :)


Z mistrzem drugiego planu :D Jak chce zdjęcie z kotem to muszę za nimi ganiać, a jak nie patrze...to pyk! cudownie teleportuje się któreś w kadr :P









poniedziałek, 9 października 2017

Pierwsza tura świątecznych karteczek :)

Udało mi sie nareszcie zasiąść i powstały pierwsze świąteczne karteczki :)
Dzisiaj pokaże dwie, takie bardziej stonowane :)



poniedziałek, 2 października 2017

Kampania nowej lini NEUTROGENA

Tym razem poprzez kampanie na stronie Streetcom dostałam paczuszkę z zestawem kosmetyków od NEUTROGENY .


Nie długo podzielę się wrażeniami jak kosmetyki przypadły mojej skórze :) .

A czy Wy miałyście już przyjemność, lub przeciwnie, spotkać się z ta marka i ta linią ?
Jakie macie spostrzeżenia ?

niedziela, 1 października 2017

Monsterek w wersji Miau

Taka wariacja twórcza w odskoczni od innych robótek :)
Monsterek do przebierania, tu akurat udaje kota :D
Przy szyjce ma dzwoneczek ;)









piątek, 29 września 2017

Męska linia od Le Petit Marseillais

Le Petit Marseillais tym razem postawiła na coś dla naszych Panów :)
W paczce każda z ambasadorek dostała jeden z trzech wariantów zapachowych przeznaczonych dla mężczyzn oraz coś dla siebie - żel z morskiej linii LPM.



Na początku rekrutacji do kampanii każda z zaproszonych pań wypełniała test dzięki, któremu miał powstać obraz jej mężczyzny, po czym na tej podstawie przypisywano mu jeden z zapachów.
Mojemu dostał się zapach "Minerały i drzewo cedrowe".
Jak dla mnie bardzo fajny :) Zapach jest z tych cięższych, rześki ale konkretny, zapach drzewa bardzo przyjemny. Z przyjemnością czekam aż mój M. go użyje a nawet raz mu podkradłam ;).
Bardzo lubie takie stanowcze, męskie zapachy.












 #poczujmeskanature #ambasadorkalpm



Jeśli chodzi o opinie mojego mężczyzny to jest ona dość prosta "Zapach porządku, a jeśli Tobie się podoba to będę używał" ;) . No cóż, krótko i na temat :P .

A czy Wasi Panowie używali któryś z tych żelów? Jakie są ich i wasz wrażenia ?